Op de valreep van een bijzonder fiets avontuur - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Corinda Bosman - WaarBenJij.nu Op de valreep van een bijzonder fiets avontuur - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Corinda Bosman - WaarBenJij.nu

Op de valreep van een bijzonder fiets avontuur

Door: Corinda

Blijf op de hoogte en volg Corinda

06 Oktober 2016 | Nederland, Nootdorp

Morgen is het zover, dan sta ik voor de bijzondere uitdaging, een off Road mountainbike Tour van Dar-es-Salaam Tanzania naar Mombasa Kenia....... Soms zeg je A op "iets" waarvan je naderhand denkt, chips, heb ik daar A op gezegd, dit project is er zo eentje! De tassen zijn gepakt, de benodigde papieren en prikken in the pocket, we kunnen gaan. Nu nog de laatste puntjes op de I en dan gaat het eindelijk na lange voorbereidingstijd gebeuren. Hoe zal het verlopen? Hoe gaat de groep zich vormen? Hebben we genoeg getraind? houden we het heel én hoe zal het zijn om in de hitte te fietsen. Een reis zo ver buiten mijn comfort zone, hoe zal ik het ervaren, ik laat het gebeuren, over me heen komen en ga mijn beste beentje voorzetten. Het is spannend, heel spannend en ik heb er reuze zin in, dus kom maar op! Wordt vervolgd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nootdorp

Corinda

Het gaat er echt van komen... Bijna op "wereldreis", want zo voelt het wel... Waar een ander zijn hand niet voor omdraait is het voor deze dame een hele uitdaging.... Gaan jullie mee op reis, laat gerust een berichtje voor me achter, dat zal me goed doen! N.Z. here I come!

Actief sinds 15 Jan. 2012
Verslag gelezen: 596
Totaal aantal bezoekers 2331

Voorgaande reizen:

04 Februari 2012 - 25 Februari 2012

Verder weg van huis kan niet...

Landen bezocht: